Producten
Een product is niet op voorraad in mijn winkel.
We doen ons uiterste best voor jou, maar het kan soms toch gebeuren dat een product niet op voorraad is. Je kunt het beste in de winkel vragen waarom het product niet op voorraad is en we zullen je graag helpen met het vinden van een alternatief.
Verkopen jullie ook glutenvrije producten?
Jazeker! Wij verkopen zowel glutenvrije als biologische en lactosevrije producten.
Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een product?
Voor klachten over een product kun je ons het beste bereiken via het contactformulier.
Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn winkel?
Ons assortiment verschilt per winkel. Soms verdwijnen producten uit het assortiment, bijvoorbeeld wanneer er te weinig vraag naar is. Als je een product mist, voel je vrij om het aan een van onze collega's in de winkel te vragen. Zij helpen je graag!
(Spaar)acties
Waar vind ik alle informatie over de huidige spaaractie?
Alle informatie over de huidige spaaractie vind je op de acties pagina.
Wat doe ik als de actie is uitverkocht?
Het voelt nooit goed om een actie mis te lopen. Daarom kun je in de winkel om een tegoedbon vragen om gebruik te maken van de actie wanneer het product weer op voorraad is. Let op: OP=OP acties zijn uitgezonderd.
Waar vind ik de acties die op dit moment gelden?
De acties van deze week zijn te vinden in onze papieren of digitale folder. Elke zaterdag om 20:00 uur komt de nieuwe folder online.