Ga naar inhoud

Veiligheidswaarschuwing: HAK haalt Boerenkool en Spinazie (met room) terug. De producten kunnen mogelijk stukjes rubber bevatten.

Boon's Markt - Het kan wèl! Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Producten

Een product is niet op voorraad in mijn winkel.

We doen ons uiterste best voor jou, maar het kan soms toch gebeuren dat een product niet op voorraad is. Je kunt het beste in de winkel vragen waarom het product niet op voorraad is en we zullen je graag helpen met het vinden van een alternatief.

Verkopen jullie ook glutenvrije producten?

Jazeker! Wij verkopen zowel glutenvrije als biologische en lactosevrije producten.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een product?

Voor klachten over een product kun je ons het beste bereiken via het contactformulier.

 

Waarom zitten sommige producten niet in het assortiment van mijn winkel?

Ons assortiment verschilt per winkel. Soms verdwijnen producten uit het assortiment, bijvoorbeeld wanneer er te weinig vraag naar is. Als je een product mist, voel je vrij om het aan een van onze collega's in de winkel te vragen. Zij helpen je graag!

(Spaar)acties

Waar vind ik alle informatie over de huidige spaaractie?

Alle informatie over de huidige spaaractie vind je op de acties pagina.

Wat doe ik als de actie is uitverkocht?

Het voelt nooit goed om een actie mis te lopen. Daarom kun je in de winkel om een tegoedbon vragen om gebruik te maken van de actie wanneer het product weer op voorraad is. Let op: OP=OP acties zijn uitgezonderd.

Waar vind ik de acties die op dit moment gelden?

De acties van deze week zijn te vinden in onze papieren of digitale folder. Elke zaterdag om 20:00 uur komt de nieuwe folder online.

Tot wanneer is de huidige folder nog geldig?
Elke folder is geldig tot het einde van de week op zaterdag. Dit betekent dat vanaf zondag de nieuwe folder in gaat en de aanbiedingen van de oude folder niet meer van toepassing zijn.

Ik heb de folder niet ontvangen.

Problemen met de folder? Daarvoor kun je het beste contact opnemen met Spotta. Uiteraard zijn onze folders hier ook online te bekijken.

Winkel

Tot hoe laat is mijn lokale Boon's Markt open?

Volgens de standaardtijden zijn wij van 08:00 tot 20:00 uur geopend. De specifieke openingstijden voor jouw Boon's Markt staat op de winkelpagina.
 

Ik heb een klacht over een supermarkt.

Je kunt ons het beste bereiken via het contactformulier.

Is er een Boon's Markt bij mij in de buurt?

Op de winkelpagina vind je een handige kaart. Hier kun je precies zien waar wij te vinden zijn!

Mijn aanbiedingen worden niet verrekend bij de kasssa.

Wanneer je kassabon niet klopt van je boodschappen, neem dan contact op met de winkel. Ook kun je altijd een bericht sturen via het contactformulier.

Diversen

Ik zou graag solliciteren bij de Boon's Markt.

Wat leuk! Al onze beschikbare vacatures zijn te vinden op de vacaturepagina

Waar vind ik de huisregels?

De huisregels zijn hier te vinden.

Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Scroll een beetje naar beneden en daar vind je ons inschrijfformulier!

Ik heb een product of dienst waarvan ik graag zou willen dat Boon's Markt dit gaat verkopen of gebruik van gaat maken. Wat kan ik hiermee doen?

Je kunt het beste een bericht sturen naar info@boonfoodgroup.nl. Jouw bericht wordt dan doorgestuurd naar de juiste persoon binnen onze organisatie.

Toch nog een andere vraag?

Staat je vraag er niet bij? Dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij doen vervolgens ons uiterste best om binnen vijf werkdagen te reageren.

Contactformulier

Ontvang onze nieuwsbrief


Schrijf je in voor de lekkerste recepten, de scherpste aanbiedingen én de leukste spaaracties.